Vilkår og betingelser

Avbestilling

Som et kundeorientert selskap, tilbyr vi reservasjonsendringer og avbestillinger innen avtalt varslingsperiode. Reservasjonen kan avbestilles eller endres uten ekstra kostnad før varslingsperioden utgår.


Avbestillingsreglene avhenger av oppholdets lengde. Varslingsperioden teller fra datoen vi mottok e-posten med forespørselen om avbestilling/endring.


Reservasjon 4–7 dager – 1 dags varsel

Reservasjoner fra 8 dager – 3 dagers varsel

Reservasjoner 30-89 dager – 7 dagers varsel

Reservasjoner over 90 dager – 14 dagers varsel


De samme vilkårene gjelder for reservasjoner hvor avbestillingsvarsel ikke ble levert. Oppsigelsesvarselet må sendes skriftlig. Hvis selskapet signerer en individuell bedriftsavtale, vil vilkårene i avtalen gjelde.

Hvis reservasjonsperioden endres og oppholdets lengde reduseres til et antall netter som ikke oppfyller vilkårene for langtidsreservasjon (30 dager+, 60 dager+, 90 dager+) vil dagsprisen justeres tilsvarende.

Hvis varslet kommer når oppholdet har allerede startet, vil vi belaste dere for netter som ble brukt og de som dekkes av varselperioden. Hvis reservasjonen forlenges, gjelder de samme vilkårene og betingelsene.
Hvis det skjer endringer i lokasjon, leilighetstype, eller dato, vil prisen justeres tilsvarende.


Betaling

Betaling skjer via en nettbasert innsjekking. Vi aksepterer følgende korttyper: Visa, Mastercard, AMEX, Diners Club, Discover og JCB. Hvis faktura er avtalt som oppgjørsform, vil vi sjekke selskapets kredittverdighet før planlagt ankomstdato. Fakturagebyr blir automatisk lagt til den regningen.


Klager

Alle klager skal sendes skriftlig så snart som mulig for å gi oss muligheten til å håndtere problemet og løse det.


Tidlig innsjekking

Standard innsjekking er kl. 15.00. Dersom tidlig innsjekking er nødvendig, vennligst kontakt oss en dag før ankomstdato for å sjekke om det er mulig. Tidlig innsjekking er gratis.


Sen utsjekking

Standard utsjekkingstid er kl. 11.00. Dersom sen utsjekking er nødvendig, vennligst kontakt oss en dag før avreisedato for å sjekke om det er mulig. Et tilleggsgebyr påløper:


Utsjekking kl. 14.00 koster 650 kr.

Utsjekking kl. 17.00 koster 1250 kr.


Tilgang til leiligheter

Hvis det er behov for å gå inn i leiligheten på grunn av teknisk arbeid, rengjøring, brannalarm, eller mistanke om teknisk feil, har de ansatte tillatelse til å gå inn i leiligheten.


Rengjøring

Ukentlig rengjøring er inkludert i prisen. Rengjøringsavdelingen jobber fra mandag til fredag ​​mellom kl. 8.00–16.00 og utfører rengjøringstjenester i disse timene. Ukentlig rengjøring inkluderer skifte av sengetøy og håndklær, støvtørking, rengjøring av baderom, fjerning av søppel, støvsuging og mopping av gulvet. Renholdere vil etterfylle toalettpapir, håndsåpe og dusjsåpe og levere nye kjøkkenhåndklær. Sluttrengjøring etter avreise er inkludert. Leiligheten skal være i samme stand ved avreise som ved ankomst.


Røyking

Røyking er forbudt inne i leiligheten. Det påløper en bot på 3500 kr.


Skader

Skader på møbler, elektriske/elektroniske enheter, vegger eller gulv forårsaket med vilje, gjennom uaktsomhet eller feil bruk, er gjenstand for erstatning og vil bli belastet tilsvarende. Gjester er forpliktet til å følge husreglene og melde fra om skader når de oppstår. Gjester er forpliktet til å bruke ventilasjonshette mens de lager mat. Dersom brannalarm unødvendig utløses, vil det påløpe en bot på 3000 kr.


Kjæledyr

Både Hinna og Paradis er dyrevennlige. Et tillegg for ekstra rengjøring påløper. For reservasjoner 4–29 dager, vil et gebyr på 900 kr legges til. For reservasjoner over 30 dager, vil et gebyr på 2500 kr legges til.


Parkering

Det er parkering tilgjengelig ved Paradis, vennligst kontakt oss for reservasjon (tilleggsgebyr påløper). Ved Hinna er det parkeringsmuligheter for langtidsreservasjoner. Du kan også benytte offentlig parkering i nærheten, denne drives av EasyPark.